بازدید رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل شرکت‌ ساپکو و ایساکو
نوشته شده توسط : عباس ایروانی

در نخستین روز از دهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو جناب آقای رحمانی نماینده محترم شهرستان تبریز و رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه گروه قطعات خودرو عظام ضمن آشنایی با دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندیهای کارخانه ها و شرکت های تابعه گروه،از پتانسیل های ایجاد شده برای تولید قطعات با کیفیت به حمایت کردند.


وی در این بازدید ضمن اشاره به  پیگیری حمایت از صنایع داخلی، افزود: باید دقت شود که 60 درصد منابع اختصاص یافته به خودروسازان به قطعه‌سازان پرداخت شود. ارائه راهکارها در جهت رفع مشکلات و محدودیت‌های پیش روی  قطعه سازی ازجمله دیگر  موارد مهم عنوان شده از سوی وی طی بازدید فوق بود. 

همچنین آقای دکتر نجاری مدیر عامل شرکت ساپکو به همراه جمعی از همکاران خود  در این  بازدید حضور گروه عظام  را در نمایشگاه امسال بسیار فعال و پر شورتر از گذشته توصیف نمودند. وی در ادامه از قسمت‌های مختلف غرفه به خصوص  در بخش معرفی شرکای تجاری جدید تراز اول جهانی گروه قطعات خودرو عظام که برای نخسین بار در نمایشگاه امسال معرفی شده اند بازدید نمودند و این گونه حضور را مؤثر دانستند.


در ادامه آقای مهندس حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو  همراه با جمعی از همکاران خود در بازدید از  غرفه گروه  ضمن آشنایی بیشتر با محصولات تولیدی گروه قطعات خودرو عظام در خصوص توسعه همکاری ها در آینده با توجه به برنامه‌های آتی گروه در همکاری با شرکای جدید تراز اول جهانی اظهار امیدواری کردند .

گفتنی است گروه قطعات خودرو عظام به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات خودرو کشور و به عنوان مهمترین تامین کننده قطعات اصلی در زنجیره تامین قطعات شرکت ساپکو برای تولید محصولات شرکت ایران خودرو با همکاری شرکت های Valeo فرانسه، Bosch ،INA  وMahle از آلمان، ماندو کره جنوبی از بعد فنی و تکنولوژیکی و اخذ دانش فنی قطعات مورد نیاز شرکت ساپکو را تامین می نماید و سهم قابل توجهی در تامین قطعات مورد نیاز در بخش خدمات پس از فروش شرکت ایساکو را به عهده دارد.

 





:: برچسب‌ها: عباس ایروانی , حاج عباس ایروانی , عباس ایروانی عظام ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: